Posted on: 18 Травня, 2023 Posted by: kwaka Comments: 0
BAJA NO PINCH TOOL
КРОК 1.
Насипте трохи тальку в шину і кілька разів її прокрутіть, щоб покрити всю внутрішню поверхню. Це допоможе камері стати на місце.
КРОК 2.
Вкрутіть золотник та злегка накачайте камеру.

КРОК 3.
Встановіть камеру в шину.

 КРОК 4.
Протягніть вентиль через отвір на ободі та закрутіть гайку. Потім це буде зробити складніше тому, що залізти руками під борт шини може бути дуже важко.
КРОК 5.
Починаючи з буксатора, проштовхуйте нижній борт шини вниз через кромку диску, поки це можливо робити руками.
КРОК 6.
Використовуйте інструмент No Pinch, щоб проштовхнути ділянку шини, що залишилась.
КРОК 7.
Нижній борт шини тепер майже повністю перескочив за край ободу.
КРОК 8.
Ви пройшли половину шляху! Нижній борт шини повністю знаходиться за верхньою кромкою ободу. Вентиль треба вирівняти під прямим кутом до ободу.
КРОК 9.
Почніть штовхати другий борт шини за кромку ободу з протилежного боку від буксатора. Якщо необхідно, ви можете скористатися монтажкою для шин.
КРОК 10.
Використовуючи інструмент No Pinch, просуньте шину за кромку ободу на 3-6 см з одного боку, а потім зробіть те саме з іншого боку. Таким чином ви проштовхуєте борт шини за кромку ободу, рухаючись з кожної сторони однаково до буксатора.
КРОК 11.
УВАГА! Важливо часто зупинятися та штовхати всередину, до каналу з головками шпиць, частину шини, яка знаходиться під кромкою ободом. Це скорочує відстань, на яку борт шини повинен розтягнутися, щоб перескочити через верхню частину обода, і це значно полегшує роботу.
КРОК 12.
Потрібно одночасно натискати на ручку та штовхач. Це утримує червону скобу на маточині колеса, а штовхач тисне на борт шини борт. Це дуже важливо на цьому етапі монтажу шин.
КРОК 13.
На цій фотографії борт шини майже повністю перескочив за кромку ободу.
КРОК 14.
Натисніть на буксатор, щоб він став подалі від ободу, перш ніж штовхати борт за кромку.
КРОК 15.
Шиномонтаж завершено! Не забудьте затягнути гайку буксатора.
КРОК 16.
Мотоцикл знову готовий до пригод!

 

Пам’ятайте, вдосконалити свої навички в шиномонтажі мотоколіс можна тільки практикою.

Встановлення мотоциклетної шини вимагає певних умінь і техніки. Маючи терпіння та декілька встановлених шин, ви станете вправними та незалежними, коли справа доходить до встановлення шин для мотоцикла.

 

Намагайтеся використовувати якісні інструменти. Вам знадобиться наступне:

  • монтажки для зняття шин (бажано не китайські і з правильною геометрією);
  • інструмент Baja No Pinch Tool для встановлення шин (вам також можуть знадобитися додаткові адаптери для вісей);
  • гайковий ключ для буксатора;
  • тальк;
  • мильна вода або спеціальна паста для шиномонтажу;
  • стенд для заміни шин – корисно, але можна і обійтись без нього;
  • тепла шина (холодна шина дуже жорстка і з нею важко працювати);
  • терпіння і практика.

Загальні поради:

  • закручуйте гайку вентиля на кілька витків, щоб він залишався максимально всередині шини;
  • переконайтеся, що інструмент повністю вставлено в отвір осі колеса. Під час використання червона дужка має торкатися колеса;
  • сильне натискання на штангу штовхача борта утримуватиме кронштейн інструмента в контакті з маточиною колеса та допоможе інструменту правильно штовхати назовні, а не вниз;
  • на дуже жорсткій шині вам, можливо, доведеться використати тримач для шини Bead Buddy 2;
  • завжди зупиняйтеся після виконання вищевказаних дій і проштовхуйте шину вниз у центральний канал колеса. Це потрібно для того. щоб борт шини не сідав передчасно на посадкове місце;
  • для жорстких шин ви можете використовувати трохи мильної води або спеціальної пасти;
  • якщо шина після накачування не сідає належним чином на диск (це видно по технічній лінії на шині, біля кромки ободу), то випустіть повітря, відтисніть шину вниз і змастіть ділянку. що не сідає.

BAJA NO PINCH TOOL Відео

 

 

Leave a Comment