КРОК 1. Насипте трохи тальку в шину і кілька разів її прокрутіть, щоб покрити всю внутрішню поверхню. Це допоможе камері стати на місце. | КРОК 2. Вкрутіть золотник та злегка накачайте камеру. |
КРОК 3. | КРОК 4. Протягніть вентиль через отвір на ободі та закрутіть гайку. Потім це буде зробити складніше тому, що залізти руками під борт шини може бути дуже важко. |
КРОК 5. Починаючи з буксатора, проштовхуйте нижній борт шини вниз через кромку диску, поки це можливо робити руками. | КРОК 6. Використовуйте інструмент No Pinch, щоб проштовхнути ділянку шини, що залишилась. |
КРОК 7. Нижній борт шини тепер майже повністю перескочив за край ободу. | КРОК 8. Ви пройшли половину шляху! Нижній борт шини повністю знаходиться за верхньою кромкою ободу. Вентиль треба вирівняти під прямим кутом до ободу. |
КРОК 9. Почніть штовхати другий борт шини за кромку ободу з протилежного боку від буксатора. Якщо необхідно, ви можете скористатися монтажкою для шин. | КРОК 10. Використовуючи інструмент No Pinch, просуньте шину за кромку ободу на 3-6 см з одного боку, а потім зробіть те саме з іншого боку. Таким чином ви проштовхуєте борт шини за кромку ободу, рухаючись з кожної сторони однаково до буксатора. |
КРОК 11. УВАГА! Важливо часто зупинятися та штовхати всередину, до каналу з головками шпиць, частину шини, яка знаходиться під кромкою ободом. Це скорочує відстань, на яку борт шини повинен розтягнутися, щоб перескочити через верхню частину обода, і це значно полегшує роботу. | КРОК 12. Потрібно одночасно натискати на ручку та штовхач. Це утримує червону скобу на маточині колеса, а штовхач тисне на борт шини борт. Це дуже важливо на цьому етапі монтажу шин. |
КРОК 13. На цій фотографії борт шини майже повністю перескочив за кромку ободу. | КРОК 14. Натисніть на буксатор, щоб він став подалі від ободу, перш ніж штовхати борт за кромку. |
КРОК 15. Шиномонтаж завершено! Не забудьте затягнути гайку буксатора. | КРОК 16. Мотоцикл знову готовий до пригод! |
Пам’ятайте, вдосконалити свої навички в шиномонтажі мотоколіс можна тільки практикою.
Встановлення мотоциклетної шини вимагає певних умінь і техніки. Маючи терпіння та декілька встановлених шин, ви станете вправними та незалежними, коли справа доходить до встановлення шин для мотоцикла.
Намагайтеся використовувати якісні інструменти. Вам знадобиться наступне:
- монтажки для зняття шин (бажано не китайські і з правильною геометрією);
- інструмент Baja No Pinch Tool для встановлення шин (вам також можуть знадобитися додаткові адаптери для вісей);
- гайковий ключ для буксатора;
- тальк;
- мильна вода або спеціальна паста для шиномонтажу;
- стенд для заміни шин – корисно, але можна і обійтись без нього;
- тепла шина (холодна шина дуже жорстка і з нею важко працювати);
- терпіння і практика.
Загальні поради:
- закручуйте гайку вентиля на кілька витків, щоб він залишався максимально всередині шини;
- переконайтеся, що інструмент повністю вставлено в отвір осі колеса. Під час використання червона дужка має торкатися колеса;
- сильне натискання на штангу штовхача борта утримуватиме кронштейн інструмента в контакті з маточиною колеса та допоможе інструменту правильно штовхати назовні, а не вниз;
- на дуже жорсткій шині вам, можливо, доведеться використати тримач для шини Bead Buddy 2;
- завжди зупиняйтеся після виконання вищевказаних дій і проштовхуйте шину вниз у центральний канал колеса. Це потрібно для того. щоб борт шини не сідав передчасно на посадкове місце;
- для жорстких шин ви можете використовувати трохи мильної води або спеціальної пасти;
- якщо шина після накачування не сідає належним чином на диск (це видно по технічній лінії на шині, біля кромки ободу), то випустіть повітря, відтисніть шину вниз і змастіть ділянку. що не сідає.
BAJA NO PINCH TOOL Відео