Подорож на мотоциклі – це завжди крута й цікава пригода, яка несе безліч приємних емоцій. Але також є і інша сторона. Така дрібниця, як звичайний цвях на дорозі може зіпсувати всі ваші плани, тому треба належним чином приготуватись. Ремонт камери своїми силами – це дуже корисна навичка.
Розглянемо випадок, коли у вас середньостатистичний турендуро з багажем на шпицьованих колесах з камерами. Насамперед треба вивісити колеса. Якщо нема центральної підставки, то буде в нагоді LIFT STICK.
Далі треба інструмент, для відкручування коліс і гальмівних супортів. Це можуть бути звичайні ключі, комбіновані монтажки, або розвідний ключ.
Коли колесо зняте постає питання з такою операцією, як відтискання борту шини. Інколи це вдається зробити легко, проте в більшості випадків гума буквально прилипає до диску. Тут в нагоді вам стане бокова підставка іншого мотоцикла, або монтажки з функцією віджиму борту 08-0519 MOTION PRO.
На черзі йде безпосередньо шиномонтаж. Його можна робити як стальними монтажками, так і алюмінієвими. Основне правило на цьому етапі – сильно глибоко не вставляти монтажку і постійно контролювати з двох сторін, щоб шина не сіла знов на борт. Як правило, потрібно три монтажки. Вставляємо першу монтажку – перевертаємо, так само робимо з другою. Коли ви перекинете через колісний диск третю монтажку, тільки тоді звільниться перша, і її переставляємо вже далі. Потрібно не поспішати і не робити великі проміжки між монтажками. Треба бути уважним і не прикладати велике зусилля. Якщо шина «пручається», значить щось йде не так (наприклад шина сіла десь на борт). Прикладання великого зусилля може спричинити розрив шини, або пошкодження колісного диску, окрім того це доволі травматично.
Коли одна половина розбортована можна витягнути камеру. Якщо ви вчасно помітили прокол, і шина не провернулась на колесі, то вентиль вціліє і камеру можна відремонтувати аптечкою. В іншому випадку камеру потрібно замінити.
Ставимо камеру назад в шину, попередньо перевіривши її зсередини на наявність сторонніх предметів. Обидва борти необхідно змастити рідким милом або монтажною пастою. Бортуємо у зворотньому порядку, починаючи від вентиля, і контролюючи, щоб шина не сиділа на борту.
Під час роботи монтажками, не виключений той факт, що ними можна наробити нових отворів в камері. Щоб цього не сталось, треба контролювати глибину заходу монтажки під шину – він має бути мінімальним, на грані зісковзування з диску. Існують монтажки зі своєрідним виступом, що значно полегшують цей процес і мінімізують пошкодження камери.
Накачуємо колесо ручним насосом, або компресором від прикурювача і збираємо все назад.